جز خدا کیست که در سایه مهرش بخزیم؟

رحمت اوست که هر لحظه پناه من و توست ...

جز خدا کیست که در سایه مهرش بخزیم؟

رحمت اوست که هر لحظه پناه من و توست ...

جز خدا کیست که در سایه مهرش بخزیم؟
طبقه بندی موضوعی

شب سوم دهه اول صفر سال 1392
محفل شیفتگان حضرت رقیه سلام الله علیها
با مداحی برادر حمید مشکدار

13


حمید مشکدار              ای تکیه گاه من / زمینه                       پخش

حمید مشکدار              کرب و بلات برای من / شور                  پخش

حمید مشکدار              نه مشکی مونده نه دستی / واحد        پخش

حمید مشکدار              این ماجرا را تا فصل آخر ندیدی/سنگین   پخش

حمید مشکدار              ای پناه من / سنگین                          پخش

حمید مشکدار              شده مجنون دلم برات / شور                پخش

حمید مشکدار              امشب دلم کرده هوای دلبر / شور         پخش

امیر مقاره عابد             کفر زلف تو دل و دین برده از دستم         پخش

حمید مشکدار              میگم عاشقم / زمزمه                         پخش


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی